برگزاری کارگاه آنلاین داستان نویسی در شیراز

به گزارش وبلاگ دخترانه ها، خبرنگاران/فارس کارگاه آنلاین داستان نویسی با تدریس احمد اکبرپور، نویسنده نام آشنای کشور، در شیراز برپا می گردد.

برگزاری کارگاه آنلاین داستان نویسی در شیراز

کارگاه آنلاین داستان نویسی با هدف شناسایی و آموزش استعدادهای این حوزه از ادبیات، توسط اداره کل کتابخانه های استان فارس برنامه ریزی شده و از روز دوشنبه 12 خردادماه، شروع خواهد شد.

به گزارش وبلاگ دخترانه ها، این کارگاه که به شکل رایگان برگزار می گردد، به وسیله صفحه اجتماعی اینستاگرام، به شکل آنلاین در دسترس اعضای کتابخانه های عمومی فارس که علاقه مند به داستان نویسی هستند، قرار خواهد گرفت.

زمان برگزاری اولین کارگاه، ساعت 10 صبح روز دوشنبه 12 خرداد اعلام و تاکید شده است که عموم علاقه مندان به ادبیات داستانی امکان استفاده از این ظرفیت را دارند.

این کارگاه آموزش داستان نویسی به مدت ده جلسه و طی 10 هفته پیش بینی شده و سرفصل های آن آشنایی با داستان و اصولی نظیر تحلیل و آنالیز الگوی فرمی رمان، ایده یابی، فنون نوشتن داستان کوتاه معین شده است.

براساس این گزارش، در کارگاه یاد شده قرار است مقوله هایی مانند زاویه دید، راوی، زبان، پیرنگ، خاتمه بندی، گره افکنی، شخصیت پردازی، توصیف و ساختار داستان، به علاقه مندان آموزش داده گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "برگزاری کارگاه آنلاین داستان نویسی در شیراز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری کارگاه آنلاین داستان نویسی در شیراز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید