انتقاد تند یک نماینده؛ بانک ها پدر مردم را در پرداخت وام ازدواج درآورده اند ، ضمانت قانونی که بانک ها قبول نمی نمایند

به گزارش وبلاگ دخترانه ها، نماینده کاشمر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بانک ها پدر مردم را در پرداخت وام ازدواج درآورده اند گفت که باید به بانک ها در حوزه ضمانت بانکی تذکر جدی داده گردد.

انتقاد تند یک نماینده؛ بانک ها پدر مردم را در پرداخت وام ازدواج درآورده اند ، ضمانت قانونی که بانک ها قبول نمی نمایند

به گزارش وبلاگ دخترانه ها، جواد نیک بین در جلسه علنی نوبت عصر امروز (یکشنبه) در تذکری گفت: بانک ها به قوانین مصوب مجلس عمل نمی نمایند؛ طبق مصوبه مجلس در بودجه 1401 در حوزه ضمانت ها، باید محل اجرای طرح های اشتغال به عنوان ضمانت بانکی باشد اما بانک ها قبول نمی نمایند.

وی درباره پرداخت وام ازدواج گفت: بانک ها برای پرداخت وام ازدواج پدر مردم را در آورده اند؛ آنها در صورتی وام ازدواج می دهند که ضامن کارمند با فیش کسر از حقوق ارائه گردد اما مگر چند میلیون کارمند حقوق بگیر در کشور وجود دارد که بانک ها از مردم ضامن کارمند دولت می خواهند؟

این نماینده مجلس افزود: تعداد کارمندان دولت کمتر از 5 میلیون نفر است پس مردم از کجا ضامن کارمند با فیش کسر از حقوق پیدا نمایند؟ نتیجه آن می گردد که وام فرزندآوری و ازدواج را می فروشند و در نهایت هم هدف قانونگذار محقق نمی گردد.

نیک بین تاکید نمود که باید به بانک ها در حوزه ضمانت بانکی تذکر جدی داده گردد؛ طبق متن قانون باید کارت یارانه به عنوان ضمانت پرداخت وام ازدواج و فرزند آوری باشد اما بانک ها قبول نمی نمایند.

منبع: همشهری آنلاین

به "انتقاد تند یک نماینده؛ بانک ها پدر مردم را در پرداخت وام ازدواج درآورده اند ، ضمانت قانونی که بانک ها قبول نمی نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد تند یک نماینده؛ بانک ها پدر مردم را در پرداخت وام ازدواج درآورده اند ، ضمانت قانونی که بانک ها قبول نمی نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید