افتتاح 71 پروژه صنعتی و عمرانی در منطقه ها آزاد هم زمان با هفته دولت

به گزارش وبلاگ دخترانه ها، تهران (پانا) - هم زمان با هفته دولت، فاز دوم افتتاح و کلنگ زنی 71 پروژه سرمایه گذاری صنعتی و عمرانی در منطقه ها آزاد و ویژه مالی کشور، چهارشنبه (9 شهریورماه) به صورت هم زمان و با فرمان رئیس جمهوری به وسیله ویدئوکنفرانس شروع خواهد شد.

افتتاح 71 پروژه صنعتی و عمرانی در منطقه ها آزاد هم زمان با هفته دولت

به گزارش دبیرخانه شورای عالی منطقه ها آزاد و ویژه مالی، این منطقه ها در خردادماه امسال شاهد اجرای بیش از 61 هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری و افتتاح 82 پروژه صنعتی، عمرانی و کشاورزی در منطقه ها آزاد و ویژه مالی کشور بودند و حالا به مناسبت هفته دولت برای دومین بار افتتاح و کلنگ زنی هم زمان 71 پروژه سرمایه گذاری صنعتی و عمرانی در این منطقه ها انجام می گردد.

در فاز دوم افتتاح پروژه ها در دولت سیزدهم، 4 منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی (کیش، ارس، انزلی و اروند) و 5 منطقه ویژه مالی (انرژی پارس، سهلان، ارگ تازه بم، پتروشیمی و لرستان) با مجموع سرمایه گذاری یک میلیون و 180 هزار میلیارد ریال به صورت هم زمان افتتاح یا کلنگ زنی می شوند.

بهره برداری از 51 پروژه باارزش بیش از 63 هزار میلیارد ریال و اشتغال زایی برای 17 هزار و 741 نفر است که از این تعداد برای پنج هزار و 743 نفر به صورت مستقیم و 11 هزار و 998 نفر به صورت غیرمستقیم اشتغال زایی ایجاد می گردد.

بعلاوه از مجموع 20 پروژه ای که در منطقه ها آزاد (ارس و انزلی) و منطقه ها ویژه مالی (انرژی پارس، سهلان و لرستان) کلنگ زنی می گردد، برای 2 هزار و 806 نفر به صورت مستقیم و برای 2 هزار و 489 نفر اشتغال زایی غیرمستقیم را به همراه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری پانا

به "افتتاح 71 پروژه صنعتی و عمرانی در منطقه ها آزاد هم زمان با هفته دولت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح 71 پروژه صنعتی و عمرانی در منطقه ها آزاد هم زمان با هفته دولت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید