آغاز پیش فروش جدید سایپا از فردا

به گزارش وبلاگ دخترانه ها، مجید باقری قائم مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: بلافاصله پس از انجام قرعه کشی طرح مشارکت در تولید در روز شنبه، چهارم مردادماه، طرح جدید عرضه محصولات این گروه خودروسازی از روز یکشنبه 5 مرداد آغاز خواهد شد.

آغاز پیش فروش جدید سایپا از فردا

وی اضافه کرد: این طرح نیز مانند عرضه قبلی، به شکل مشارکت در تولید با موعد تحویل در سال آینده خواهد بود و به مبلغ پیش پرداختی مشتریان، سود مشارکت تعلق خواهد گرفت.

باقری اضافه کرد: پس از عرضه شاهین، کوییک. اس و ساینا. اس در طرح های پیشین، خودرو های کوییک معمولی و کوییک. آر (دو رنگ) و دو مدل از وانت سایپا 151 یعنی وانت معمولی 151 و وانت آپشنال 151 در این طرح فروش عرضه خواهند شد.

وی اضافه کرد: قرعه کشی طرح مشارکت در تولید جاری سایپا، صبح روز شنبه با حضور نمایندگانی از نهاد های ذی ربط و رسانه های همگانی برگزار می شود و یک روز پس از آن نیز، طرح جدید را آغاز خواهیم کرد.

باقری گفت: در طرح پیش فروش برای مشارکت در تولید که شنبه 4 مرداد قرعه کشی انجام میشود 120 هزار نفر ثبت نام کردند که از این تعداد حدود 12 هزار نفر در قرعه کشی انتخاب خواهند شد.

وی ادامه داد: این سومین هفته متوالی است که طرح ثبت نام خودرویی در گروه سایپا داریم همه این اقدامات به این علت است که دست دلالان و واسطه ها کوتاه شود و همه افراد از فرصت یکسان برای ثبت نام و شرکت در قرعه کشی برخوردار باشند.

قائم مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش همچنین گفت: شرایط شرکت در ثبت نام پیش فروش جدید نیز همانند شرایط پیش فروش ها و فروش های فوق العاده قبلی است.

وی با اشاره به تلاش خودروسازان برای تنوع بخشی و تداوم طرح های فروش، گفت: خودروسازان در کنار مردم هستند و به پشتوانه افزایش و استمرار تولید، عرضه های مستمر را در دستور کار قرار داده اند.

منبع: تسنیم

منبع: تجارت نیوز

به "آغاز پیش فروش جدید سایپا از فردا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز پیش فروش جدید سایپا از فردا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید