نتایج قرعه کشی سه محصول ایران خودرو مشخص شد

به گزارش وبلاگ دخترانه ها، نتایج قرعه کشی سه محصول ایران خودرو عرضه شده در طرح فروش فوق العاده ایران خودرو مشخص و اعلام شد.

نتایج قرعه کشی سه محصول ایران خودرو مشخص شد

وبلاگ دخترانه ها - مشتریان نهایی سه محصول عرضه شده در طرح فروش فوق العاده ایران خودرو، از طریق قرعه کشی با حضور کنندگان نهاد های نظارتی مشخص شدند.

نتایج قرعه کشی پس از تایید از سوی نهاد های نظارتی از طریق سایت فروش ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir اطلاع رسانی خواهد شد، همچنین پیامک برای برندگان ارسال خواهد شد، اما مشتریان، سایت فروش ایران خودرو را به نام مرجع اصلی کسب اطلاع از نتایج قرعه کشی مبنا قرار دهند.

نتایج قرعه کشی سه محصول ایران خودرو مشخص شد

در این مرحله سه محصول پژو پارس TU5، پژو پارس، پژو 207 دستی سقف شیشه ای با زمان تحویل 90 روزه عرضه شد؛ برندگان نهایی به مدت پنج روز مهلت دارند تا برای پرداخت وجه براساس بخش نامه های فروش اقدام کنند و در صورت عدم واریز، نفرات ذخیره جایگزین خواهند شد.

در این طرح، خودروهای پژو 207 دستی سقف پانوراما با قیمت 216 میلیون و 260 هزار تومان، پارس LX با قیمت 145 میلیون و 795 هزار تومان و پارس بنزینی با قیمت 140 میلیون و 273 هزار تومان با موعد تحویل سه ماهه، عرضه خواهد شد.

سایپا پیش فروش محصولات خود را متوقف کرد

در پی مصوبه نو شورای رقابت درباره نحوه پیش فروش خودرو، سایپا پیش فروش محصولات خود را متوقف کرد. اما چرا؟

اجرای طرح پیش فروش از طریق خودروسازان تا زمان رفع ابهام از مصوبه نو شورای رقابت متوقف خواهد بود.

دو خودروساز بزرگ کشور نسبت به مصوبه ای که شورای رقابت اوایل شهریورماه در ارتباط با نحوه پیش فروش خودرو تصویب کرد، معترض هستند و آن را مغایر با قانون حمایت از مصرف کننده خودرو که در سال 86 به آنها ابلاغ شده، می دانند.

منبع: بیت ران

به "نتایج قرعه کشی سه محصول ایران خودرو مشخص شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتایج قرعه کشی سه محصول ایران خودرو مشخص شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید