گوگل تیزری را از گوشی پیکسل 6 در اینستاگرام منتشر کرد

به گزارش وبلاگ دخترانه ها، گوگل به تازگی پستی را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت که به نظر می رسد به نوعی تیزری از پرچم دار مورد انتظار این شرکت یعنی پیکسل 6 باشد.

گوگل تیزری را از گوشی پیکسل 6 در اینستاگرام منتشر کرد

گوگل قرار است به زودی از گوشی های سری پیکسل 6 در دو مدل استاندارد و پرو رونمایی کند. به همین دلیل خبرهای زیادی را پیرامون آن شنیده ایم. امروز اما خود شرکت در صفحه رسمی خود در اینستاگرام تیزری از پیکسل 6 را به نمایش گذاشت که شش گوشی در رنگ های مختلف پس زمینه را نشان می دهد تا بدین ترتیب به نوعی زبان طراحی تازه گوشی یعنی Material You هم به تصویر کشیده گردد. این زبان طراحی رنگ های بخش های مختلف را بر اساس رنگ پس زمینه گوشی تنظیم می نماید تا گوشی ظاهری یکدست و یکپارچه به خود بگیرد.

اما نکته جالبی که درباره پیکسل 6 وجود دارد، کپشنی است که گوگل در زیر این تصاویر نوشت با این مضمون که این گوشی به وسیله FCC تایید نشده است و نمی توان آن را به فروش رساند تا زمانی که گواهی های لازم دریافت گردد. این یعنی پرچم دارهای مورد انتظار گوگل حتی پیروز به اخذ بعضی از گواهی ها هم نشدند و به همین دلیل نمی توان امیدوار بود که رونمایی زا آن ها خیلی زود اتفاق بیفتد. هرچند این اتفاق سال جاری قطعا رخ خواهد داد منتها نه طی این ماه.

با توجه به خبرها و شایعات مختلف، به نظر می رسد سری پیکسل 6 در تاریخ 28 اکتبر برای فروش در دسترس قرار بگیرند. این یعنی رونمایی از آن ها باید در ماه اکتبر اتفاق بیفتد. اما از طرفی صفحه هوم، تاریخ 19 و روز سه شنبه را نشان می دهد که در واقع منظور همان 19 اکتبر (27 مهر) است. این موضوع به وسیله گوگل تایید یا تکذیب نشده است اما قوی ترین علت موجود است برای اینکه باور کنیم نماینده های شرکت آمریکایی در تاریخ یادشده رونمایی یا عرضه می شوند.

بعلاوه اینطور که به نظر می رسد، اندروید 12 که به تازگی آخرین نسخه بتای آن با قابلیت های تازه عرضه شد، در همین ماه به صورت رسمی در دسترس قرار می گیرد و این یعنی اندکی بعد از آن باید شاهد رونمایی از سری پیکسل 6 باشیم. منتها هنوز از این بابت اطلاع دقیقی در اختیار نداریم و باید باز هم منتظر انتشار خبرهای بیشتر بمانیم.

گوگل پیکسل 6 و 6 پرو از پردازنده تنسور بهره خواهند برد که یک تراشه اختصاصی ساخت سامسونگ اما به سفارش گوگل است که به نظر می رسد یک تراشه اگزینوس با نامی تازه باشد. بعلاوه گفته می گردد پیکسل 6 از نمایشگری 6.4 اینچی با وضوح +FHD بهره می برد و رفرش ریت آن به 120 هرتز می رسد. مدل پرو هم 6.7 اینچی با نمایشگری به وضوح +QHD عرضه می گردد که رفرش ریت آن 120 هرتز است. هر دو گوشی هم از یک دوربین با طراحی حفره ای در مرکز نمایشگر بهره می برند.

پیکسل 6 و 6 پرو از سنسور GN1 سامسونگ به اسم دوربین اصلی خود بهره می برند که 50 مگاپیکسلی است و با توجه به سابقه ای که از گوگل سراغ داریم، عملکرد بسیار خوبی هم در کنار تراشه پردازش تصویر گوگل از خود به نمایش خواهد گذاشت. دوربین بعدی در هر دو گوشی 12 مگاپیکسلی و از نوع فوق عریض است منتها در دوربین سوم، دو گوشی با یکدیگر متفاوت خواهند بود. در حالی که پیکسل 6 از دوربین تله فوتو بهره نمی برد، مدل پرو به یک سنسور 48 مگاپیکسلی با قابلیت عظیم نمایی اپتیکال احتمالا 5 برابری مجهز خواهد شد. از لحاظ کیفیت عکاسی همه چیز خوب به نظر می رسد، از لحاظ فیلم برداری هم با توجه به گزارشات مختلف، عملکردی بهتر از آیفون 12 پرو مکس را شاهد خواهیم بود که در این بخش فوق العاده است.

هنوز تا زمان رونمایی از گوشی های گوگل زمان به جای مانده است بنابراین می توانیم انتظار داشته باشیم طی روزهای آینده خبرهای موثق تر و مطمئن تری پیرامون آن ها بشنویم چون هنوز همه چیز در حد حدس و گمان و شایعه است.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "گوگل تیزری را از گوشی پیکسل 6 در اینستاگرام منتشر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوگل تیزری را از گوشی پیکسل 6 در اینستاگرام منتشر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید