چگونه در گوگل مپس فقط رستوران های دارای غذاهای دلخواه را جست وجو و مشاهده کنیم

به گزارش وبلاگ دخترانه ها، بیشتر ما از گوگل مپس برای مسیریابی و ناوبری در حال حرکت استفاده می کنیم. یک ابزار عالی برای دستیابی به راهنماهایی برای رسیدن به مقصد از سریع ترین مسیرها و نقشه یابی مکان ها.

چگونه در گوگل مپس فقط رستوران های دارای غذاهای دلخواه را جست وجو و مشاهده کنیم

اما این سرویس کارهای بیشتری از مسیریابی هم روی گوشی موبایل انجام می دهد. گوگل در یک سال اخیر، ویژگی هایی جذاب به این سرویس خود افزوده است که شاید شما هرگز از آن ها آگاه نباشید و در نتیجه استفاده نکنید.

برای مثال شما می توانید از گوگل مپس برای یافتن نقاط جدید، رستوران ها و کافی شاپ ها و بعضی جاذبه های گردشگری و توریستی بهره ببرید. دقیقا می توانید از گوگل مپس برای یافتن مکان های جدیدی برای غذا خوردن سود ببرید.

تا اینجا چیز جدیدی در گوگل مپس کشف نکردیم و احتمالا شما در خبرها یا استفاده از آن به این موضوع پی بردید ولی ویژگی پنهانی و تغییردهنده زندگی شما در این بخش، سفارشی سازی تجربه یافتن رستوران ها و غذاخوری ها مطابق سلیقه شما است.

شما می توانید در گوگل مپس کاری کنید که فقط رستوران هایی با منوهای غذایی سازگار با طبع و سلیقه شما را پیدا کند. ویژگی مهم و پنهانی که می تواند دنیای متفاوتی برای شما بسازد.

فرض کنید در شهر خودتان می خواهید فقط رستوران هایی را مشاهده کنید که غذای مورد علاقه شما را دارند یا وارد یک شهر و کشور جدید شدید و بدون هیچ اطلاعات کافی درباره رستوران های آن جا و بدون داشتن زمان و حوصله، می خواهید سریعا نزدیک ترین رستوران های دارای منوی مورد علاقه تان را جست وجو کنید.

فقط رستوران های با غذای دلخواه را ببینید

در حالت عادی، گوگل تمام رستوران های منطقه را به شما نمایش می دهد ولی شما می توانید نقشه ها و جست وجوها را کاملا سفارشی سازی کنید تا فقط غذاخوری هایی با معیارهای مشخصی را نمایش دهد.

برای استفاده از این ویژگی پنهانی گوگل مپس نسخه های جدید و سفارشی سازی جست وجوی رستوران ها باید روی آیکون پروفایل خود در اپلیکیشن گوگل مپس ضربه بزنید. سپس، سراغ گزینه Settings و بعد Exploring places و Food & drink preferences بروید.

در اینجا می توانید تنظیمات مربوط به غذاهای مورد علاقه تان، رژیم های غذایی مد نظرتان و سفارشی سازی رستوران ها را انجام دهید. منوی Interested به شما اجازه می دهد فهرستی از غذاهای مورد علاقه تان را بسازید. وقتی غذاهای خود را انتخاب کردید؛ روی گزینه Add preferences بزنید تا در گوگل مپس ذخیره شوند.

از این به بعد گوگل به خوبی کار خودش را می داند. انتخاب های شما را با سابقه گذشته تان، اطلاعات مسیریابی که از شما دارد و رتبه بندی رستوران هایی که قبلا رفتید ترکیب نموده و بهترین پیشنهادها را به شما می دهد.

اگر برای اولین بار بخواهید از این ویژگی گوگل مپس بهره ببرید و هیچ رتبه بندی رستورانی انجام نداده باشید؛ خود گوگل بهترین رستوران های دارای غذای مورد علاقه تان را نمایش می دهد.

گوگل به طور مرتب الگوریتم های فیلترسازی و پیشنهادهای رستوران گوگل مپس را بهینه سازی می نماید تا در نهایت سریعا آن چیزی که دوست دارید بخورید را پیدا کنید.

منبع

منبع: یک پزشک

به "چگونه در گوگل مپس فقط رستوران های دارای غذاهای دلخواه را جست وجو و مشاهده کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه در گوگل مپس فقط رستوران های دارای غذاهای دلخواه را جست وجو و مشاهده کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید