تعادل عرضه و تقاضای گوشت مرغ در استان همدان

به گزارش وبلاگ دخترانه ها، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان گفت: با اقدامات اجرا شده و توزیع گسترده و مناسب گوشت مرغ در بین واحد های صنفی، عرضه و تقاضای این محصول به تعادل رسیده است.

تعادل عرضه و تقاضای گوشت مرغ در استان همدان

به گزارش خبرنگار گروه استان های وبلاگ دخترانه ها از همدان،حمیدرضا متین رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان اعلام کرد: روزانه 150 تا 170 تن مرغ در کشتارگاه های استان کشتار می گردد و بی تردید با این اندازه نباید کمبودی در بازار وجود داشته باشد.

اواضافه کرد: در حال حاضر مرغ کشتار شده از سوی اتحادیه از کشتارگاه ها تحویل و با نظارت بازرسان بین مرغ فروشی های سطح شهر در زمان بندی های معین توزیع می گردد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان گفت: بخشی از مرغ فراوری شده در استان همدان به علت اختلاف قیمت راهی منطقه ها دیگر کشور می شد که با تدابیر اتخاذ شده، این مشکل هم برطرف شده است.

متین ابراز داشت: 10 تا 12 تن مرغ شمال به استان وارد می گردد که به بهانه هزینه حمل و نقل بالاتر از نرخ مصوب توزیع و موجب اخلال در بازار شده است که با همکاری تعزیرات حکومتی با این دسته از فروشندگان برخورد قانونی می گردد.

او به مردم هشدار داد در هنگام خرید به تاریخ انقضای مرغ های خارج از استان توجه نمایند، زیرا تاریخ مصرف بیشتر آن ها منقضی شده است.

دبیر کارگروه تنظیم بازار استان همدان بعلاوه به شرایط عرضه و تقاضای تخم مرغ اشاره نمود و گفت: در حال حاضر هر شانه تخم مرغ به قیمت 43 تا 44 هزار تومان در عمده و خرده فروشی ها عرضه می گردد و فروش بیش از این نرخ هم تخلف صنفی است.

متین با اشاره به تجمیع تخم مرغ فراوری شده استان در شرکت پشتیبانی دام تاکید نمود: این فرایند موجب ساماندهی چرخه تامین و توزیع شده و کم و کسری های گذشته هم جبران شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان ابراز امیدواری کرد: با جوجه ریزی مناسب و افزایش فراوری در واحد های مرغداری استان شاهد فراوانی گوشت مرغ در ماه های آینده باشیم.

منبع ایرنا

ج

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "تعادل عرضه و تقاضای گوشت مرغ در استان همدان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعادل عرضه و تقاضای گوشت مرغ در استان همدان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید