پاسخ هاشمی به ادامه اجرای طرح ترافیک از اول شهریور

به گزارش وبلاگ دخترانه ها، رییس شورای شهر تهران در پاسخ به بعضی شائبات مبنی بر اجرای طرح ترافیک از اول شهریورماه گفت: ستاد ملی مقابله با کرونا در این باره تصمیم می گیرد.

پاسخ هاشمی به ادامه اجرای طرح ترافیک از اول شهریور

به گزارش ایسنا، محسن هاشمی ظهر امروز در پایان جلسه شورای شهر تهران با حضور در جمع وبلاگ دخترانه ها گفت: یکی از اقدامات مهم شورا های شهر تصویب بودجه سالانه است که باید بر روی عملکرد این بودجه نیز در شهرداری نظارت کند و مجددا عملکرد شهرداری را در مواجهه با بودجه از نظر کمی و اقتصادی به تصویب برساند.

وی با بیان این که معمولا گزارش تفریغ دیر به دست شورا های شهر می رسد، اظهار کرد: شهرداری تهران عظیم شده و حدود 43 شرکت و سازمان دارد که 70 الی 80 درصد بودجه در قالب این شرکت ها و سازمان ها هزینه می گردد و از آنجایی که در ابتدا باید تفریغ بودجه در شرکت ها و سازمان ها آنالیز گردد و بعد به صحن شورا بیاید می بینیم که این گزارشات با تأخیر های زیاد به صحن می آید و بعضا کامل نیست و سوالات زیادی را در ذهن اعضای شورا ایجاد می نماید و امروز نیز گزارش تفریغ بودجه با سوالاتی به صورت مشروط به تصویب رسید.

رییس شورای شهر تهران در پاسخ به این سوال که گفته می گردد طرح ترافیک از اول شهریورماه اجرا می گردد، اظهار کرد: ستاد ملی مقابله با کرونا از شهرداری خواسته بود که به مدت یک هفته و بعد از آن هم تا آخر مردادماه طرح را اجرا نکند که هم شهرداری و هم پلیس این مساله را قبول کردند، اما قرار بود گزارشاتی از سطح شهر در خصوص تأثیر اجرا نشدن طرح ترافیک همچون تأثیرش در مترو و اتوبوس، اضافه شدن سفر ها و ... احصاء گردد و تا الان هم به این حس رسیدیم که عدم اجرای طرح ترافیک نه تنها مسئله ای را حل نکرده، بلکه موجب آلودگی هوا و ترافیک نیز شده است و این در حالی است که ما در آستانه پاییز و پدیده اینورژن هوا قرار داریم که باید یک تیم متخصص با آنالیز شرایط شهر آمار ها و اطلاعات را تحلیل نمایند.

هاشمی با بیان این که تصمیمات این چنینی باید شفاف اعلام گردد تا اختلافات را افزایش دهد، گفت: موضوع ساده است و ستاد ملی مقابله با کرونا در این زمینه تصمیم می گیرد.

منبع: فرارو

به "پاسخ هاشمی به ادامه اجرای طرح ترافیک از اول شهریور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخ هاشمی به ادامه اجرای طرح ترافیک از اول شهریور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید