ویدئو، 7 قابلیت شگفت انگیز عصر دیجیتال چیست؟

به گزارش وبلاگ دخترانه ها، هرکسی که در عصر دیجیتال زندگی می کند باید با قابلیت های مختلف آن آشنا باشد. تنها کسانی می توانند در استفاده از فناوری دیجیتال پیروز باشند که این قابلیت ها را شناخته و از آن در جهت پیشرفت کار و زندگی بهره مند شوند. خوب است بدانید که عصر دیجیتال با فناوری های تحول آفرین خود، هفت قابلیت اصلی دارد.

ویدئو، 7 قابلیت شگفت انگیز عصر دیجیتال چیست؟

گروه سوادرسانه وبلاگ دخترانه ها؛ مدیران برای تصمیم گیری و هدایت درست و هوشمندانه در عصر دیجیتال، باید قابلیت های این عصر را بشناسند. عصر دیجیتال با فناوری های تحول آفرین خود، هفت قابلیت اصلی دارد. با هم این قابلیت ها را بررسی می کنیم.

1- قابلیت اتصال: امروزه با استفاده از اپلیکیشن و از راه دور می توان، انرژی، روشنایی، امنیت و بحران های خانه، شرکت و یا سازمان را مدیریت کرد. به لطف این فناوری اشیاء به اینترنت متصل و دارای قابلیت دریافت و ارسال اطلاعات شده اند.

2- قابلیت تعامل: بین انسان و فناوری ها تعامل لحظه ای وجود دارد. برای مثال برای استفاده از خدمات پلیس یا اورژانس، مکان فردی که تماس گرفته است باید به صورت بلادرنگ برای آن ها نمایش داده شود.

3- قابلیت تحرک: نمونه شاخص آن برنامه های کاربردی، آموزشی و استفاده از تاکسی سرویس های آنلاین است.

4- تحلیلگری داده: نمونه این قابلیت، تحلیل نظرات مشتریان در شبکه های اجتماعی است که امکان ارائه خدمات بهتر را ممکن می سازد.

5- قابلیت به روزرسانی: قابلیت به روزرسانی برای دستگاه های مختلفی که سیستم عامل دارند مانند یخچال، تلفن همراه، خودرو و غیره از راه دور وجود دارد.

6-توصیه گری: این قابلیت باعث می شود تا اپلیکیشن های مسیریابی مانند بلد، اپلیکیشن های خرده فروشی مانند دیجی کالا و اپلیکیشن های مقایسه قیمت محصولات مانند ترب، با به کارگیری سیستم های هوشمند، بهترین پیشنهادات را به دیگران ارائه می کنند.

7- قابلیت افزودن: با استفاده از این شاخصه و با کمک تلفن همراه می توان بدون پوشیدن یک لباس، آن را بر تن خود دید و یا دکوراسیون خانه را پیش از خرید اثاثیه موردنظر تصور کرد.

در ادامه می توانید ویدئوی زیر را مشاهده کنید:

منبع: خبرگزاری فارس

به "ویدئو، 7 قابلیت شگفت انگیز عصر دیجیتال چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویدئو، 7 قابلیت شگفت انگیز عصر دیجیتال چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید