ورود پلیس به حوزه خرید و فروش لوازم خانگی ، برخورد با گرانفروشان

به گزارش وبلاگ دخترانه ها، معاون نظارت بر اماکن عمومی پایتخت گفت: با متصدیان واحدهای صنفی لوازم خانگی که اجناس و کالاها را احتکار نموده یا گران تر از قیمت مصوب اتحادیه عرضه نمایند برخورد قانونی خواهد شد.

ورود پلیس به حوزه خرید و فروش لوازم خانگی ، برخورد با گرانفروشان

به گزارش وبلاگ دخترانه ها از فارس، سرهنگ نادر مرادی در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در راستای حفظ حقوق مصرف نمایندگان و عرضه نمایندگان لوازم خانگی نظارت بر قیمت کالاهای لوازم خانگی با همکاری اتحادیه مربوط و بازرسان سازمان تعزیرات حکومتی در دستور کار ماموران معاونت نظارت بر اماکن پلیس امنیت عمومی تهران نهاده شد.

وی با اشاره به اینکه این معاونت در نظر دارد با همکاری سازمان و اتحادیه های مربوط بر قیمت اجناس و لوازم خانگی با توجه به شرایط فراوری لوازم خانگی، واردات و نوسانات نرخ مواد اولیه نظارت کند، گفت: متصدیان واحدهای صنفی ملزم هستند مطابق با نرخ مصوب اتحادیه نسبت به افزایش قیمت اجناس اقدام نمایند.

این مقام انتظامی تاکید نمود: در صورتی که متصدیان واحدهای صنفی لوازم خانگی بخواهند خارج از عرف و نرخ اعلامی کالایی را گران تر از قیمت واقعی بفروشند یا احتکار نمایند برابر قانون برخورد خواهند شد.

معاون نظارت بر اماکن پلیس امنیت عمومی توضیح داد: در حال حاضر سقف افزایش قیمت از سوی سازمان حمایت از مصرف نماینده برای تلویزیون 20 درصد و سایر لوازم خانگی 25درصد اعلام شده است.

سرهنگ مرادی گفت: با نظارت بر قیمت کالاها و جلوگیری از احتکار اجناس، پیش بینی می گردد در زمینه تأمین کالا در بازار کمبودی نداشته باشیم و کالاها و لوازم خانگی مورد احتیاج با قیمت های مناسب در بازار عرضه و احتیاجمندی مصرف نمایندگان تأمین گردد.

منبع: جام جم آنلاین

به "ورود پلیس به حوزه خرید و فروش لوازم خانگی ، برخورد با گرانفروشان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود پلیس به حوزه خرید و فروش لوازم خانگی ، برخورد با گرانفروشان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید