نگران دعوت نشدن به تیم ملی ایران نیستم، من در رادار کی روش قرار دارم

به گزارش وبلاگ دخترانه ها، مهرداد بیت آشور که به تازگی به تیم فوتبال ونکوور وایت کپس پیوسته، گفته است چنانچه به طور ثابت در ترکیب تیم قرار بگیرد، اطمینان دارد که سرمربی تیم ملی ایران از وی برای مسابقات جام جهانی 2014 برزیل دعوت به عمل خواهد آورد.

نگران دعوت نشدن به تیم ملی ایران نیستم، من در رادار کی روش قرار دارم

بر پایه گزارش سایت گل، آریزونای مرکزی به لحاظ جغرافیایی و فرهنگی فاصله بسیاری با ایران دارد. همانگونه که ونکوور چنین شرایطی دارد. با این حال مدافع راست جدید تیم وایت کپس نگران این نیست که این دوری مسافت روی حضور وی در تیم کارلوس کی روش تاثیر بگذارد.

بیت آشور گفت: فکر می کنم... فقط بازی کردن مهم است. من در رادار کی روش هستم. آنها مرا دیده اند. وی می داند که من چکار می کنم. فکر می کنم مساله اصلی این است که به بازی ادامه دهم و عملکرد خوبی داشته باشم و امیدوارم که اتفاقات خوب برایم پیش بیاید.

بیت آشور روز پنجشنبه در نیمه دوم بازی پیش فصل با سیاتل ساندرز به میدان رفت. در این بازی، کارل رابینسون، مربی تیم وایت کپس آمیزه ای از بازیکنان جوان و باتجربه را در هر دو نیمه به میدان فرستاد. بیت آشور باتجربه از 27 ژانویه که از سن خوزه ارث کوئیک به این تیم پیوسته هنوز نتوانسته، خودش را با این تیم تطبیق بدهد. البته خیلی در این بازی پر سر و صدا ظاهر شد و برای هر دو مدافع وسط تیم و نیز هافبک راست، دستور العمل صادر می کرد.

وی گفت: تا آنجا که می توانم صحبت می کنم تا به بازیکن کنار دستی ام یاری کنم. امیدوارم او هم بتواند همین صحبت ها را به نفر کنار دستی خود انتقال دهد. این نوعی از کار تیمی است. وقتی شما بیشتر حرف می زنید، این کار را برای نفر کناری شما آسان تر می نماید. من این کار را تا آنجا که بتوانم ادامه می دهم و امیدوارم که این به شرایط تیم یاری کند.

بیت آشور که ملیتی ایران - آمریکایی دارد در اکتبر سال 2013 برای نخستین بار در بازی با تایلند در چارچوب رقابتهای مقدماتی جام ملت های آسیا برای تیم ملی ایران به میدان رفت. وی در 14 دقیقه پایانی آن ملاقات به میدان رفت. او در بازی با لبنان و بازی برگشت با تایلند 90 دقیقه در میدان حضور داشت و با این تیم به جام ملت های آسیا در سال 2015 صعود کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "نگران دعوت نشدن به تیم ملی ایران نیستم، من در رادار کی روش قرار دارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگران دعوت نشدن به تیم ملی ایران نیستم، من در رادار کی روش قرار دارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید