محافظه کار اما مثل همواره متفاوت و خاص!

به گزارش وبلاگ دخترانه ها، محافظه کار اما متفاوت و خاص، این بخشی از توصیفاتی است که در مورد سبک و سیاق طراحی محصولات رنجرور همیشه به کار می رود. اگر به مدل های نو رنج روور دقت بیشتری داشته باشید، با زبان طراحی محافظه کارانه یا به عبارت دیگر محتاطانه، این برند روبه رو می شوید. به عنوان مثال، نسخه 2023 رنج روور، با وجود طراحی متمایز چراغ ها و نمای عقب، اما باز هم در ساختار کلی بدنه شباهت زیادی با نسل قبلی دارد، بعلاوه نسل دوم مدل های ایووک و دیسکاوری اسپرت نیز بیانگر همین جهت گیری در طراحی این خودروساز بریتانیایی است.

محافظه کار اما مثل همواره متفاوت و خاص!

اما به تازگی وب سایت Kolesa طبق روال همیشگی خود، اقدام به انتشار رندرهای دیجیتالی و البته نزدیک به واقعیت، از نسل تازه رنج روور اسپرت کرده است که بر اساس تصاویر جاسوسی منتشر شده از این مدل شکل گرفته اند. بر این اساس، می توان حدس زد که نسخه بعدی رنجروور اسپرت نیز، همچون برادران خود از طراحی تکامل یافته برخوردار است که از مهم ترین ویژگی های ظاهری آن می توان به گرافیک متفاوت جلو پنجره و چراغ های باریک به همراه چیدمان LED با طراحی ساده تر و ورودی های هوای سپر که در کل عرض چهره خودرو اجرا شده است، اشاره نمود. در نمای جانبی نیز، با خط سقفی شیب دار و دستگیره های درب مخفی و یا به اصطلاح Pop-Out به سبک مدل ولار روبه رو هستیم.

قبلی 1 از 4 بعدی

در خصوص نمای عقب، این سایت حدس می زند که نسل آینده رنج روور اسپرت، دارای نواری افقی در بالای درب عقب است که چراغ ها و سایر تزئینات این قسمت را در خود جای داده و محل نصب پلاک نیز از روی درب صندوق به سپر منتقل شده است که در مقایسه با دو نمای دیگر، از ظاهری متمایز تر برخوردار است. بر طبق اطلاعاتی که تا به امروز از نسل تازه رنجروور اسپرت منتشر شده، این خودرو بر پایه پلت فرم اصلاح شده MLA-Flex توسعه خواهد یافت و طیف متنوعی از پیشرانه های بنزینی، توربو دیزل و پلاگین هیبرید را ارائه خواهد داد.

بعلاوه احتمال از استفاده از یک پیشرانه 4/4 لیتری V8 ساخت ب ام در مدل SVR نیز وجود دارد.در حال حاضر، لندرور اشاره ای به زمان معرفی و عرضه این مدل نداشته است، اما با توجه به کاهش پوشش های استتاری بدنه در تصاویر جاسوسی، می توان انتظار داشت که مدل فوق تا انتها امسال میلادی معرفی گردد.

خرید و فروش و قیمت رنجروور

تازهترین آگهی های رنجروور
منبع: بلاگ دیوار

به "محافظه کار اما مثل همواره متفاوت و خاص!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محافظه کار اما مثل همواره متفاوت و خاص!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید