درباره مشکل این فصل پیکان صحبت نمی کنم، هرچه ویسی بگوید درست است

به گزارش وبلاگ دخترانه ها، شهریار مغانلو در مصاحبه با خبرنگاران، درباره بقای تیم فوتبال پیکان در لیگ برتر و تلاش این تیم برای سقوط نکردن تا روز پایانی گفت: خوشحالم که تیم پیکان در لیگ باقی ماند و ناراحتم از اینکه تیم ما می توانست حتی سهمیه آسیا بگیرد. ما اول فصل کارمان را برای کسب سهمیه آسیا شروع کرده بودیم.

درباره مشکل این فصل پیکان صحبت نمی کنم، هرچه ویسی بگوید درست است

وی در پاسخ به این سئوال که مشکل اصلی پیکان در راه کسب سهمیه چه بود و چرا تیم به این روز افتاد که برای بقا در لیگ بجنگد؟ تاکید کرد: درباره این مسائل صحبت نمی کنم.

مهاجم تیم پیکان گفت: از وقتی عبدالله ویسی سرمربی پیکان شد انرژی خاصی به تیم منتقل کرد. او با انگیزه ای که به بچه ها می داد، شرایط را برای پیکان بهتر کرد.

مغانلو درباره تلاشش برای کسب عنوان آقای گلی و اینکه در روز آخر رقابت را به شیخ دیاباته مهاجم استقلال واگذار کرد، گفت: تلاش من از روز اول این بود که ابتدا به تیم کمک کنم. در کنار آن به آقای گلی هم فکر می کردم.

وی در خصوص پیشنهاد چند باشگاه به وی در جابجایی نیم فصل، تاکید کرد: من تحت اختیار و قرارداد باشگاه پیکان بودم و این باشگاه تصمیم گیرنده بود.

مهاجم پیکان در پاسخ به سئوالی مبنی بر وضعیتش برای فصل آینده و اینکه آیا حضورش در تیم پرتغالی قطعی است؟ گفت: فعلا در حال استراحت هستم. هیچ چیز مشخص نیست و مدیر برنامه ام کارهایم را انجام می دهد.

مغانلو در واکنش به اظهارات عبدالله ویسی درباره اینکه اگر سرمربی پیکان بماند اجازه جدایی به این بازیکن را نمی دهد، شرح داد: هرچه عبدالله خان بگوید درست است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "درباره مشکل این فصل پیکان صحبت نمی کنم، هرچه ویسی بگوید درست است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درباره مشکل این فصل پیکان صحبت نمی کنم، هرچه ویسی بگوید درست است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید