عاشوری: پرسپولیس خوش شانس بود، گل گهر تا الان هم کار بزرگی کرده است

به گزارش وبلاگ دخترانه ها، هافبک تیم فوتبال گل گهر سیرجان، پرسپولیس را مقابل شاگردان قلعه نویی تیمی خوش شانس می داند.

عاشوری: پرسپولیس خوش شانس بود، گل گهر تا الان هم کار بزرگی کرده است

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ دخترانه ها، علی اصغر عاشوری پس از شکست 3 بر یک گل گهر سیرجان مقابل پرسپولیس گفت: بازی جانداری بود. با تغییر سیستمی که داشتیم، بچه ها اوایل مسابقه سرگردان بودند و هر چه از بازی گذشت، تیم ما سوار بر بازی شد. یک صحنه مشکوک به پنالتی هم رخ داد و اگر به سود ما پنالتی می گرفتند، به بازی برمی گشتیم. می توانستیم حتی گل پیروزی را بزنیم و سه امتیاز بگیریم. روز خوبی داشتیم و مقابل پرسپولیس خیلی خوب بازی کردیم. پرسپولیس در 20 دقیقه آخر تحت فشار بود و خوش شانس هم بود.

وی در مورد اعتراض امیر قلعه نویی به قضاوت اشکان خورشیدی اعلام نمود: دو دیدار است که پنالتی ما در ورزشگاه آزادی مقابل استقلال و پرسپولیس گرفته نشده که اگر اعلام می شد، شاید نتیجه بازی به گونه دیگری رقم می خورد. تیم گل گهر زحمت زیادی می کشد و فشار زیادی به تیم وارد می شود. ما این همه خوب کار می کنیم، اما هیچ امتیازی نمی گیریم.

هافبک گل گهر سیرجان درباره تلاش این تیم برای سهمیه لیگ قهرمانان آسیا گفت: همه ما تلاش خود را می کنیم و باید منطقی باشیم. با تیمی که دومین سال حضور خود را در لیگ برتر پشت سر می گذارد، باید منطقی برخورد کنیم و تا الان هم کار بزرگی کرده ایم. در دیدارهای بعدی هم محکم به کار خود ادامه می دهیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "عاشوری: پرسپولیس خوش شانس بود، گل گهر تا الان هم کار بزرگی کرده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عاشوری: پرسپولیس خوش شانس بود، گل گهر تا الان هم کار بزرگی کرده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید