خبرنگاران فصل سرما 25 هزار تن شن و نمک در جاده های لرستان استفاده می شود

به گزارش وبلاگ دخترانه ها، خرم آباد - خبرنگاران - معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: امسال 25 هزار تن شن و نمک برای یخ زدایی در سطح محورهای لرستان در فصل سرما استفاده می شود.

خبرنگاران فصل سرما 25 هزار تن شن و نمک در جاده های لرستان استفاده می شود

عارف امرایی روز دوشنبه در نشست برنامه ریزی عملیات راهداری زمستانی گفت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان با برخورداری از 350 نفر نیروی راهدار و تجهیز 250 دستگاه ماشین آلات با آمادگی کامل به استقبال فصل سرما و راهداری زمستانی می رود.

وی گفت: پیش بینی می شود در سال جاری 25 هزار تن شن و نمک برای یخ زدایی در سطح محورهای استان استفاده شود.

وی افزود: در سنوات گذشته تعامل خوبی بین استان های اصفهان و لرستان در راهداری زمستانی وجود داشته و این تعامل ادامه دارد.

وی گفت: استان لرستان دارای مرز مشترک با استان اصفهان است که در محور اصلی الیگودرز - داران در 6 کیلومتری این مرز با وجود راهدارخانه چمن سلطان مشکل خاصی در راهداری زمستانی وجود ندارد.

امرایی اظهار داشت: مرز دیگر در محور روستایی فرهه واقع شده است که خوشبختانه درخصوص نقطه دوم نیز تعامل خوبی برقرار است.

وی افزود: خوشبختانه در بحث ایمنی سفر و راهداری زمستانی هماهنگی خوبی بین راهداری، پلیس و دستگاه های امدادی برقرار است و امیدواریم با تداوم همکاری ها شاهد تردد ایمن برای هموطنان گرامی در محورهای کشور باشیم.

رئیس پلیس راه لرستان در ادامه گفت: لرستان دارای چهار گردنه مهم برفگیر مرزی با استان های دیگر بوده که تا به امروز در بحث تردد زمستانی همکاری خوبی بین استان ها وجود داشته است.

سرهنگ مصطفی دالوند افزود: می طلبد راهداری و پلیس راه استان مرکزی درخصوص مدیریت تردد گردنه زالیان در فصل سرما و اعلام انسدادها هماهنگی بیشتری داشته باشند تا بتوان خدمات مطلوب تری ارائه کرد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران فصل سرما 25 هزار تن شن و نمک در جاده های لرستان استفاده می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فصل سرما 25 هزار تن شن و نمک در جاده های لرستان استفاده می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید