خبرنگاران برگزاری آیین های عزاداری و شادی در الیگودرز ممنوع است

به گزارش وبلاگ دخترانه ها، خرم آباد - خبرنگاران - فرماندار الیگودرز گفت: تا اطلاع ثانوی و به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا برگزاری هرگونه آیین عزاداری و شادی دراین شهرستان ممنوع است.

خبرنگاران برگزاری آیین های عزاداری و شادی در الیگودرز ممنوع است

حمید کشکولی روز آدینه درجمع وبلاگ دخترانه ها با اشاره به شیوع ویروس کرونا و لزوم بکارگیری اقدامات پیشگیرانه در کنترل این بیماری اضافه نمود: به دلیل حمایت از طرح امنیت بهداشتی تا اطلاع ثانوی باهرگونه تجمع غیر رسمی نظیر مراسم عزاداری و شادی توسط نیروی انتطامی برخورد قانونی خواهد شد.

وی گفت: تمامی صنوف به استثنای فروشگاههای تهیه مایحتاج، ارزاق عمومی و مراکز بهداشتی تا اطلاع ثانوی تعطیل می باشند و در صورت تخطی از قانون، توسط اداره نظارت بر اماکن عمومی انتظامی پلمب خواهند شد.

فرماندار الیگودرز گفت: همه مسیرهای تفرجگاه ها، سدها، امام زاده ها، اماکن متبرکه و روستاها مسدود می باشند و چنانچه در روز سیزده فروردین خودروها از شهر خارج شوند پانصد هزار تومان جریمه و خودرو متخلف بمدت یک ماه به پارکینگ منتقل می گردد .

همچنین بخشدار بربرود شرقی از کنترل ورودی های روستاهای این بخش اطلاع داد و گفت: هیچ گردشگری اجازه ورود به روستاهای گردشگری این منطقه را ندارد.

صالح کاویانی از دهیاران خواسته به منظور حفظ سلامت مردم و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا با همکاری سایر ارگانها ورودی روستاها را مسدود نمایند.

دو روستای هدف گردشگری فرسش و گایکان با دهها مکان گردشگری در بخش بربرود شرقی واقع شده اند.

الیگودرز در شرق لرستان واقع شده است و تا کنون چهار بیمار مبتلا به کرونا در این شهرستان جان باختند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران برگزاری آیین های عزاداری و شادی در الیگودرز ممنوع است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران برگزاری آیین های عزاداری و شادی در الیگودرز ممنوع است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید