حضور دو جودوکار پارالمپیکی در کمپ تمرینی ترکیه

به گزارش وبلاگ دخترانه ها، سرمربی تیم ملی جودوی نابینایان و کم بینایان از اعزام دو جودوکار پارالمپیکی به ترکیه در اواخر بهمن اطلاع داد.

حضور دو جودوکار پارالمپیکی در کمپ تمرینی ترکیه

محمدرضا حاج یوسف زاده در گفت وگو با وبلاگ دخترانه ها، اضافه نمود: با توجه به این که وحید نوری در وزن منهای 90 کیلوگرم و محمدرضا خیرالله زاده مثبت 100 کیلوگرم جودوکاران اعزامی به پارالمپیک توکیو هستند برای آماده سازی بهتر این دو جودوکار قبل از خاتمه سال تصمیم داریم اردوی مشترکی را اواخر بهمن در ترکیه با حضور تیم های قزاقستان، ازبکستان، آذربایجان و کره جنوبی برپا کنیم که این اردو می تواند کمپ تمرینی خوبی برای دو جودوکار اعزامی به توکیو باشد.

وی درباره علت برگزاری اردوی تدارکاتی دو جودوکار اعزامی به توکیو در استادیوم آزادی به جای کیش گفت: قرار بود تا خاتمه سال اردوهای آماده سازی خود را در کیش برپا کنیم که متاسفانه به خاطر نداشتن حریف تمرینی از کمیته ملی پارالمپیک درخواست کردیم که در صورت امکان اردوی جودوکاران در استادیوم آزادی برپا گردد تا با حضور در باشگاههای مختلف مسئله ای از نظر حریف تمرینی نداشته باشند.

سرمربی تیم ملی جودوی نابینایان و کم بینایان افزود: متاسفانه از زمانی که فدراسیون جودو تعلیق شده است اردوهای آنها به طور منظم تشکیل نمی گردد و همین امر مسائل زیادی را برای جودوکاران نابینا و کم بینا از نظر حریف تمرینی ایجاد نموده است. ما برای آماده سازی ورزشکاران خود باید شرایطی فراهم کنیم که در کنار آمادگی جسمانی از نظر تمرینات فنی و تخصصی نیز لطمه ای به آنها وارد نگردد.

یوسف زاده همچنین از اعزام وحید نوری و محمدرضا خیرالله زاده به مسابقات گرند پری انگلیس در فروردین و گرند پری باکو در اردیبهشت اطلاع داد و اضافه نمود: جودوکاران اعزامی به توکیو برای حفظ رنکینگ خود و انجام کلاس بندی بین المللی باید در گرند پری انگلیس که 15 فروردین برگزار می گردد، شرکت نمایند در غیر این صورت پارالمپیک توکیو را از دست خواهند داد.

وی در خاتمه گفت: در حال حاضر جودوکاران اعزامی در رنکینگ اول و دوم دنیا هستند که برای حفظ رنکینگ خود باید در تورنمنت های مختلف شرکت نمایند تا صندلی مدالی خود را در پارالمپیک توکیو از دست ندهند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "حضور دو جودوکار پارالمپیکی در کمپ تمرینی ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور دو جودوکار پارالمپیکی در کمپ تمرینی ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید