تمهیدات اورژانس تهران برای اجتماع بزرگ سلام فرمانده اعلام شد

به گزارش وبلاگ دخترانه ها، رئیس مرکز اورژانس تهران تمهیدات اورژانس تهران برای برگزاری باشکوه اجتماع بزرگ در روز پنجشنبه 5 خردادماه 1401 در استادیوم آزادی گفت: اورژانس تهران برای این مراسم با 9 موتورآمبولانس، 10 آمبولانس و 4 اتوبوس آمبولانس مستقر خواهد نمود.

تمهیدات اورژانس تهران برای اجتماع بزرگ سلام فرمانده اعلام شد

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ دخترانه ها به نقل از روابط عمومی مرکز اورژانس تهران؛ دکتر یحیی صالحی طبری رئیس مرکز اورژانس تهران تمهیدات اورژانس تهران برای برگزاری باشکوه اجتماع بزرگ در روز پنجشنبه 5 خردادماه 1401 در استادیوم آزادی گفت: اورژانس تهران برای این مراسم با 9 موتورآمبولانس، 10 آمبولانس و 4 اتوبوس آمبولانس مسقر خواهد نمود تا در صورت احتیاج هموطنان به خدمات درمانی خدمت لازم را به آن ها ارائه دهد.

رئیس مرکز اورژانس تهران اضافه کرد: در این مراسم اورژانس تهران با همکاری هلال احمر و معاونت بهداشت و درمان سپاه محمد رسول (ره) به هموطنان خدمت رسانی خواهند کرد

دکتر صالح طبری با بیان اینکه پیش بینی می گردد اجرای این مراسم با استقبال زیاد تهرانی ها روبرو شد گفت: از همین رو مرکز اورژانس تهران از ساعات اولیه برگزاری مراسم تا سرانجام مراسم در محل استادیوم آزادی حضور خواهد داشت.

وی توصیه کرد: هریک از هموطنان که در این مراسم به خدمات درمانی احتیاج پیدا کردند می توانند با مراجعه به نیرو های اورژانس خدمات بهداشتی و درمانی دریافت نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "تمهیدات اورژانس تهران برای اجتماع بزرگ سلام فرمانده اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمهیدات اورژانس تهران برای اجتماع بزرگ سلام فرمانده اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید