تصاحب لینکدین به وسیله کمپانی مایکروسافت

به گزارش وبلاگ دخترانه ها، هدف اصلی راه اندازی شبکه اجتماعی لینکدین را می توان اینگونه تعبیر کرد که کاربرانش را تشویق می نماید تا یک پروفایل کاملا حرفه ای ساخته و از این پروفایل در سایت های دنیای مجازی به عنوان یک رزومه کاری استفاده نمایند.

تصاحب لینکدین به وسیله کمپانی مایکروسافت

حال به تازگی برای این شبکه مجازی حرفه ای اتفاقات جدیدی افتاده است. مایکروسافت پایان خرید 26.2 میلیارد دلاری خود را برای تصاحب بزرگ ترین شبکه اجتماعی سازمانی دنیا لینکدین به صورت رسمی نهایی نموده و به اتمام رساند. این شرکت هم اکنون در حال اجرا آنالیز های ضروری است تا دریابد چگونه حجم گسترده اطلاعات ذخیره شده روی سرورهای لینکدین می تواند به برترین شکل به وسیله مایکروسافت و مشتریان آن به کار برده گردد. در ادامه با وبلاگ دخترانه ها همراه باشید.

مایکروسافت، اوایل امسال میلادی طرح یکپارچگی محصولات خود را مطرح نموده بود و در این راستا ساتیا نادلا مدیرعامل شرکت چندین طرح برای یک پارچه سازی خدمات خود با لینکدین در دوره زمانی کوتاه ارایه کرد تا کاربران خانگی و سازمانی از آن استفاده نمایند.

یکی از پراهمیت ترین رخدادها در جریان ادغام دو شرکت مذکور این است که مشترکان لینکدین از این پس می توانند سابقه کاری خود که مبتنی بر نرم افزار Word تهیه شده است را روی لینکدین به کار ببرند. بنابراین کاربران می توانند پیش نویس سابقه کاری خود را مبتنی بر ابزار Word ایجاد نموده تا شبکه اجتماعی به صورت اتوماتیک آن را در پروفایل خود قرار دهد.

نادلا این پیشنهاد را اعلام نموده که این به روزرسانی ها در لینکدین از طریح بخش Action Center در سیستم عامل ویندوز 10 برای کاربران عملی می گردد و البته، هویت کاربران در شبکه اجتماعی لینکدین برای سرویس های Outlook و Office هم استفاده می گردد.

کاربران سازمانی در این فرآیند می توانند از سرویس LinkedIn Learning بهره مند شوند تا دوره های آموزش آنلاین را دنبال نمایند. این دوره ها برای افرادی که مشترک سرویس Office 365 هستند ارایه می گردد. سرویس LinkedIn Lookup که تا به امروز با سرویس Delve مایکروسافت رقابت می کرد نیز با خدمات Office 365 ادغام می گردد.

منبع: الی گشت

به "تصاحب لینکدین به وسیله کمپانی مایکروسافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاحب لینکدین به وسیله کمپانی مایکروسافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید