اپل هزینه تقریبی تعمیر آیفون و آیپد را در بعضی کشورها اعلام می کند

به گزارش وبلاگ دخترانه ها، این طور که به نظر می رسد اپل قصد دارد هزینه تقریبی تعمیر گوشی های آیفون و آیپدها را در یک سری از کشورها اعلام کند تا کاربران با آگاهی بیشتر و دید درست تری به تعمیر آیفون خود اقدام کنند.

اپل هزینه تقریبی تعمیر آیفون و آیپد را در بعضی کشورها اعلام می کند

گوشی های آیفون در سراسر دنیا محبوبیت بسیار بالایی دارند و حتی در یک سری از کشورها نظیر ایران که کنندگی رسمی هم برای اپل وجود ندارد، باز هم می بینیم که خرید و فروش این گوشی ها بسیار بیشتر از آن چیزی است که انتظار داریم. طبیعتا با چنین محبوبیت بالایی، خیلی از فروشندگان باید کارهای فنی مربوط به آیفون ها را هم بلد باشند چرا که روزانه تعداد زیادی از کاربران ممکن است برای تعمیر آیفون خود به آن ها مراجعه کنند.

از آنجایی که اپل هیچ کنندگی رسمی در برخی از کشورها ندارد، بنابراین یک سری از فروشندگان ممکن است هزینه زیادی را برای تعمیر آیفون ها دریافت کنند. در برخی از نقاطی هم که کنندگی رسمی وجود دارد، شاید امکان دسترسی به آن ها برای برخی از کاربران وجود نداشته باشد. بنابراین در هر صورت به نظر می رسد با فروشگاه های شخص ثالث برای تعمیر آیفون ها سر و کار خواهیم داشت.

حالا اما شرکت آمریکایی تصمیم گرفته برای آگاه سازی کاربران از هزینه تعمیر آیفون و آیپدها قابلیتی را تحت عنوان Tell us whats happening در آخرین آپدیت اپلیکیشن Apple Support به گوشی ها و تبلت های خود اضافه کرد که به کاربران اجازه می دهد هر مسئله ای که با محصول خود دارند در آن وارد کنند. این اپلیکیشن هم با بررسی مشکل، به صورت تقریبی، هزینه تعمیر آن را به کاربر اعلام می کند.

البته متأسفانه قابلیت اعلام هزینه تقریبی تعمیر آیفون و آیپد فقط در یک سری از کشورها قابل استفاده است و به احتمال بسیار فراوان هم آن دسته از کاربرانی که در کشور ما زندگی می کنند از آن محروم خواهند بود.

به خاطر داشته باشید این هزینه تقریبی است و ممکن است شما به دلیل ناآگاهی از مشکل اصلی گوشی خود، نتوانید به صورت درست آن را به برنامه معرفی کنید. در نتیجه قیمتی که دریافت می کنید شاید با هزینه اصلی تعمیر دستگاه فرق داشته باشد. در واقع هزینه رفع مشکلاتی نظیر خرابی نمایشگر، تعویض باتری و .. را می توان از این اپلیکیشن دریافت کرد اما در برخی مواقع شاید مشکل تا این اندازه سرراست نباشد و تعمیرکار مجبور شود راستا زیادی را برای حل آن طی کند.

با این حال وجود چنین اپلیکیشنی خیلی بهتر از نبودن آن است. امیدواریم شرکت آمریکایی به مرور آن را برای همه منطقه ها هم عرضه کند تا کاربران با آگاهی بیشتری به تعمیر گوشی خود نزد فروشگاه های شخص ثالث اقدام کنند.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "اپل هزینه تقریبی تعمیر آیفون و آیپد را در بعضی کشورها اعلام می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل هزینه تقریبی تعمیر آیفون و آیپد را در بعضی کشورها اعلام می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید