اسلامی: بازیکنان رفسنجان خیلی خوب ما را کتک زدند، آقایان در حال تخریب لیگ هستند

به گزارش وبلاگ دخترانه ها، سرمربی تیم بسکتبال شهرداری قزوین گفت: رئیس فدراسیون بسکتبال باید به انتخاب داوران ورود کند چون کار به دست آقایان سپرده شده و آنها در حال تخریب لیگ هستند.

اسلامی: بازیکنان رفسنجان خیلی خوب ما را کتک زدند، آقایان در حال تخریب لیگ هستند

به گزارش وبلاگ دخترانه ها، محمدرضا اسلامی در خصوص شکست 74 بر 56 تیمش مقابل مس رفسنجان از گروه الف لیگ برتر بسکتبال گفت: رفسنجان تیم پرمهره ای است و بازی سختی مقابل این تیم داشتیم. آنها بسیار باتجربه هستند و از ابتدای مسابقه هم فیزیکی و درگیرانه بازی کردند.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری قزوین ادامه داد: بازی پایاپای پیش می رفت، ولی متأسفانه در لیگ، داورانی را برای کسب تجربه به قضاوت بازی مأمور می نمایند که باعث تغییر جریان بازی می گردد.

اسلامی گفت: مسابقه ای که به صورت فیزیکی و درگیرانه در حال پیگیری است، احتیاج به قضاوت دقیق دارد، ولی متأسفانه خود داور باعث آسیب دیدگی بازیکن ما می گردد. ابروی بازیکن من در برخورد با داور پاره شد. این یعنی، داور هنوز جای خودش را در زمین نمی داند. من نمی دانم دلیل اصرار فدراسیون برای حضور یک داور بی تجربه در یک مسابقه مهم لیگ چیست؟!

وی توضیح داد: یک تیم در لیگ سرمایه گذاری نمی کند که باعث رشد داوران گردد. داور جوان باید بازی تماشا کند، شرایط خودش را ارتقا دهد و بعد به لیگ برتر بیاید. جالب اینکه داور کم تجربه از سوی دو داور دیگر هم مدیریت نمی گردد.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری قزوین گفت: من بازیکن ملی پوش و باتجربه ندارم که در لحظات سخت خودش را بازیابی کند. بازیکن خارجی ما هم تیم رها نموده و رفته است. شرایط برای ما سخت است و اگر داوران بخواهند با نحوه قضاوت خود، جریان بازی و ذهنیت بازیکنان ما را به هم بریزند، کار ما سخت تر هم می گردد.

او ادامه داد: به تیم رفسنجان تبریک می گویم. آنها خیلی خوب و فیزیکی بازی کردند و خیلی خوب ما را کتک زدند! داوران هم از این قضیه گذشتند و بازیکنان مس، مزد بازی فیزیکی خود را گرفتند.

اسلامی درباره خطای شدیدی که روی بازیکنش انجام شد، گفت: این صحنه در فوتبال، فوتبال آمریکایی و راگبی هم خطاست! رئیس فدراسیون به نظر من در هر بازی باید به انتخاب داوران ورود کند. کار به دست آقایان سپرده شده است و آنها در حال تخریب لیگ هستند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی وبلاگ دخترانه ها بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "اسلامی: بازیکنان رفسنجان خیلی خوب ما را کتک زدند، آقایان در حال تخریب لیگ هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسلامی: بازیکنان رفسنجان خیلی خوب ما را کتک زدند، آقایان در حال تخریب لیگ هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید