اساسینز کرید والهالا آخرین بسته الحاقی خود را دریافت خواهد نمود

به گزارش وبلاگ دخترانه ها، بازی اساسینز کرید والهالا (Assassins Creed Valhala) را می توان بزرگ ترین عنوان این مجموعه دانست. این بازی در سال 2020 عرضه شد و از همان ابتدا توجهات را به خود جلب کرد. نکته جالب اینجاست که زمانی که والهالا عرضه شد، کنسول های نسل 9 نیز کمی بعد از آن وارد بازار شده و روی فروش این بازی تأثیر داشتند. به علت اینکه والهالا جزو اولین عناوینی بود که به طور کامل برای این کنسول های بهینه سازی شده بود.

اساسینز کرید والهالا آخرین بسته الحاقی خود را دریافت خواهد نمود

حال بعد از دوسال یوبیسافت (Ubisoft) اعلام نموده که آخرین بسته الحاقی این بازی را عرضه خواهد نمود. نام این بسته الحاقی آخرین قسمت (The Last Chapter) بوده و یک داستان اصلی بازی را به طور کامل به خاتمه می رساند. در تریلر منتشر شده از این بسته الحاقی کاراکتر بازی به نام ایوور (Eivor) را نشان می دهد. او می گوید که میخواهد به مکانی دیگر رفته و ماجراجویی جدیدی را شروع کند.

بسته های قبلی والهالا از لحاظ محتوا کمی گسترده تر بودند. این مورد آخر به سادگی آخرین قسمت (The Last Chapter) نام گذاری شده که نشان دهد با چه چیزی روبرو هستیم. در بسته الحاقی آخرین قسمت چندین مأموریت و صحنه های مختلف وجود دارد تا داستان های خاتمه نیافته این بازی را به اتمام برساند. تقریباً مشابه داستان های خاتمهیی (Epilogue) که در بعضی عناوین وجود دارد.

هنوز تاریخ عرضه رسمی عرضه بسته الحاقی آخرین قسمت اعلام نشده است. با این حال انتظار داریم که تا چند ماه آینده در دسترس کاربران قرار بگیرد. نکته اصلی اینجاست که عناوین اساسینز کرید در بعضی از اوقات به صورت خاتمه باز به اتمام می رسند. حتی اگر خاتمه باز نباشد بعضی از داستان به طور کامل رها می گردد. حال در این بسته الحاقی قرار است این مشکل رفع شده و داستان های بازی به طور کامل به اتمام برسد.

یوبیسافت قرار است با اتمام پشتیبانی از والهالا تمرکز خود را روی اساسینز کرید بعدی و بازی اینفینیتی (Infinity) بگذارید. هر دو پروژه برای این شرکت بسیار اهمیت داشته و برای زنده ماندن مجموعه اساسینز کرید ضروری است. چندی پیش بازی اساسینز کرید معراج (Assassins Creed Mirage) معرفی گردید. این بازی شباهت های زیادی به عناوین قدیمی این مجموعه داشته و امکان دارد که این سری را به ریشه های خود باز گرداند.

در این چند سال اخیر اساسینز کرید از اصالت خود فاصله زیادی گرفته بود. مشکل اینجاست که یوبیسافت با وجود نوآوری زیاد نتوانست به ریشه های خود بازگردد و تجربه عناوین قدیمی را در اختیار بازیکنان قرار دهد. حال امیدواریم که اساسینز کرید بعدی بتواند به ریشه ها بازگشته و بار دیگر هواداران را راضی کند.

منبع: PCgamer.com

منبع: دیجیکالا مگ

به "اساسینز کرید والهالا آخرین بسته الحاقی خود را دریافت خواهد نمود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اساسینز کرید والهالا آخرین بسته الحاقی خود را دریافت خواهد نمود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید