آزمایش بالینی یک واکسن در استرالیا انجام می گردد

به گزارش وبلاگ دخترانه ها، یک کلینیک تحقیقاتی استرالیا میخواهد، تعدادی داوطلب را برای تزریق واکسن کووید 19 فراوری شده توسط یک شرکت چینی جذب کند.

آزمایش بالینی یک واکسن در استرالیا انجام می گردد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی وبلاگ دخترانه ها به نقل از شینهوا، یک کلینیک تحقیقاتی استرالیا روز سه شنبه بیان کرد: تعدادی داوطلب را برای تزریق واکسن COVID-19 فراوری شده توسط شرکت Clover Biopharmaceuticals که مستقر در چین است، برمی گزیند.

تحقیقات بالینی این واکسن قرار است در پرت، استرالیای غربی صورت گیرد و ظرف دو ماه آینده افراد بالغ سالم برای کارآزمایی جذب می شوند.

جیدن راجرز مدیر اجرایی این پروژه گفت: واکسن S-Trimer، پتانسیل بسیار خوبی را نشان داده و در صدر نبرد دنیای با COVID-19 قرار داشته است.

وی اضافه کرد: این یکی از برجسته ترین آزمایشات در سطح دنیا است و بعضی از مشهورترین شرکت های ساخت واکسن با این پروژه همکاری می نمایند.

راجرز ادامه داد: همراه با تحقیقات گسترده بالینی و قابلیت های فراوری مقیاس تجاری آن، واکسن S-Trimer یکی از مهیج ترین برنامه های ساخت واکسن در سطح دنیا برای همه گیری فعلی کروناویروس است.

واکسن S-Trimer، از نخستین واکسن های در حال توسعه COVID-19 است؛ این واکسن به بدن برای فراوری آنتی بادی هایی که با ویروس کرونا مبارزه می نماید، یاری می نماید.

مرحله یک کارآزمایی بالینی شامل مشارکت نمایندگان بالغ و سالخورده از استرالیاست که به دلیل میزان آلودگی نسبتاً پایین، انتخاب شده تا بخشی از مطالعه را انجام دهد.

راجر شرح داد: ما خوشبختانه یکی از معدود کشورهای دنیا هستیم که هنوز هم خدمات آزمایشگاهی بالینی کارکردی را ارائه می دهیم زیرا در مقایسه با سایر مناطق دنیا شمار زیادی از ابتلا به کووید 19 را نداریم.

در صورت پیروزیت آمیز بودن آزمایشات در استرالیا، مطالعات آن گسترش خواهد یافت که شامل هزاران شرکت نماینده دیگر در سراسر دنیا می گردد و طبق گفته شرکت Clover Biopharmaceuticals، این واکسن پس از تأیید ایمنی و کارآزمایی به طور گسترده در دسترس خواهد بود.

جوشوا لیانگ، مدیر ارشد Clover Biopharmaceuticals و مخترع مشترک واکسن COVID-19 S-Trimer گفت: با توجه به تأثیرات کووید 19، یک کارآزمایی بالینی پیروز از اهمیت بالایی برخوردار است.

لیانگ ادامه داد: ما خستگی ناپذیر کار نموده ایم و امیدواریم که به طور چشمگیری در کوشش های دنیای در مبارزه با این بیماری همه گیر که همه ما را تحت تأثیر قرار داده است، سهیم باشیم.

انتهای پیغام /

منبع: خبرگزاری فارس

به "آزمایش بالینی یک واکسن در استرالیا انجام می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزمایش بالینی یک واکسن در استرالیا انجام می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید