نتایج روز نخست رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی؛ فینالیست های 5 وزن نخست تعیین شدند

به گزارش وبلاگ دخترانه ها، نفرات راه یافته به ملاقات نهایی در پنج وزن نخست چهل و دومین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام دنیا پهلوان غلامرضا تختی معین شدند.

نتایج روز نخست رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی؛ فینالیست های 5 وزن نخست تعیین شدند

وبلاگ دخترانه ها اهواز - چهل و دومین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام دنیا پهلوان غلامرضا تختی از صبح امروز (چهارشنبه) و با حضور کشتی گیران داخلی و نمایندگان کشورهای ارمنستان و تونس در سالن گیت بوستان اهواز شروع شد که در نهایت فینالیست های پنج وزن نخست معین شدند.

در وزن 55 کیلوگرم علی نوربخش و محمد حسینوند پناهی و در وزن 63 کیلوگرم شیرزاد بهشتی طلا و ایمان محمدی به مصاف هم می فرایند.

بعلاوه در وزن 72 کیلوگرم اشکان سعادتی فر و محمدرضا مختاری، در وزن 82 کیلوگرم محمدحسین محمودی و رسول گرمسیری و در وزن 97 کیلوگرم مهدی بالی و مهدی فلاح برابر هم به میدان می فرایند.

در مرحله نیمه نهایی وزن 55 کیلوگرم علی نوربخش با نتیجه هشت بر پنج از سد مهدی جواهری عبور کرد.

بعلاوه محمد حسینوند پناهی پیروز به شکست پویا دادمرز شد.

در نیمه نهایی وزن 63 کیلوگرم شیرزاد بهشتی طلا از سد آرمن میلیکیان (ارمنستان) عبور کرد و راهی فینال شد. بعلاوه ایمان محمدی در مقابل آرمین محب به رجحان رسید.

در مرحله نیمه نهایی وزن 72 کیلوگرم اشکان سعادتی فر در مصاف با محمد غلامی به رجحان رسید. بعلاوه محمدرضا مختاری از سد محمدرضا رستمی عبور کرد.

در وزن 82 کیلوگرم محندحسین محمودی برابر عباس مهدی زاده به رجحان رسید و راهی فینال شد. بعلاوه رسول گرمسیری از سد سید احسان موسوی عبور کرد.

در وزن 97 کیلوگرم مهدی بالی پیروز به شکست مهدی خانی چگینی شد و در دیگر بازی نیمه نهایی مهدی فلاح از سد وحید دادخواه گذشت.

این رقابت ها از امروز چهارم اسفندماه شروع و به مدت سه روز ادامه خواهد داشت.

ی

وبلاگ دخترانه ها خوزستان اهواز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "نتایج روز نخست رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی؛ فینالیست های 5 وزن نخست تعیین شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتایج روز نخست رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی؛ فینالیست های 5 وزن نخست تعیین شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید