میکرون با سرعت بسیار زیاد رو به توسعه است.

به گزارش وبلاگ دخترانه ها، خبرگزاری خبرنگاران-رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: اُمیکرون با سرعت بسیار زیاد رو به توسعه است.

میکرون با سرعت بسیار زیاد رو به توسعه است.

به گزارش خبرگزاری وبلاگ دخترانه ها، عبدالرضا فاضل امروز در جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا با اعلام این خبر افزود: اُمیکرون با سرعت بسیار زیاد رو به توسعه استبر اساس آخرین رنگ بندی رسمی شهرستان های کشور، در استان گلستان شهرستان های کلاله، گالیکش، مینودشت، آزادشهر، علی آبادکتول، آق قلا، گمیشان، ترکمن و بندرگز پس از نزدیک به 6هفته آبی بودن دوباره به شرایط زرد کرونایی در آمدند و بقیه شهرستان ها فعلاً آبی هستند.

دکتر فاضل با بیان اینکه امروز یکصد و 83بیمار مبتلا به کووید19 در مراکز درمانی استان بستری هستند، ادامه داد: در طول هفته گذشته متاسفانه یک نفر در استان بر اثر کرونا جان خود را از دست داد.

وی با تاکید دوباره بر تکمیل واکسیناسیون و رعایت شیوه نامه های بهداشتی به عنوان موثرترین راه ها برای پیشگیری، افزود: تا کنون 92درصد از جمعیت بالای 12سال در استان نوبت اول و 81درصد نیز نوبت دوم واکسن را دریافت نموده اند، اما متاسفانه استقبال از نوبت سوم به رغم اهمیت آن، بسیار ضعیف است و جزء 5استان آخر هستیم.

دکتر فاضل از همه واجدان شرایط خواست که برای تکمیل واکسیناسیون خود اقدام نمایند.

منبع: خبرگزاری آریا

به "میکرون با سرعت بسیار زیاد رو به توسعه است." امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میکرون با سرعت بسیار زیاد رو به توسعه است."

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید