میهایلوویچ: مطمئن بودم که کروتونه را شکست می دهیم

به گزارش وبلاگ دخترانه ها، سرمربی میلان اعتراف کرد که انتظار نداشته بازی تیمش در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی ایتالیا به وقت های اضافه کشیده گردد، هرچند مطمئن بوده که شاگردانش حریف دسته دومی خود را شکست می دهند.

میهایلوویچ: مطمئن بودم که کروتونه را شکست می دهیم

به گزارش وبلاگ دخترانه ها، سینیشا میهایلوویچ، سرمربی تیم فوتبال میلان پس از پیروزی 3 بر یک تیمش برابر تیم دسته دومی کروتونه به سایت این باشگاه گفت: امشب فرصت خوبی بود تا از سیستم چرخشی برای میدان دادن به بازیکنانی که در لیگ زمان زیادی جهت حضور در ترکیب به دست نمی آورند، استفاده کنیم. بعضی از آن بازیکنان امشب خوب کار کردند و بعضی دیگر کمی ضعیف تر بودند.

وی ادامه داد: بازی سختی بود، اما در نهایت این پیروزی و نتیجه است که اهمیت دارد. بعضی بازیکنان شاید با رویکردی مناسب پا به میدان نگذاشتند، اما آنها در انتها، کاری که می بایست را انجام دادند. من درک می کنم که هر از چند گاهی بازی کردن در تیم کار آسانی نیست، اما من واکنشی را که از بازیکنانم می خواستم، دیدم و می دانم که می توانم روی کدام یک از بازیکنانم بیشتر و روی کدام یک کمتر حساب کنم.

میهایلوویچ خاطر نشان کرد: همان طور که گفتم بعضی از بازیکنانم بهتر بودند و بعضی دیگر ضعیف تر، اما انتظار چنین چیزی می رفت. ما با تیمی روبه رو بودیم که در جدول رده بندی سری B دوم است و به سن سیرو آمده بود تا شانس خود را برای تحقق یک رؤیا امتحان کند. کروتونه خوب بازی کرد و شایسته تمجید است.

این مربی صربستانی تأکید کرد: برای این بازی می خواستم به نیانگ و کارلوس باکا استراحت بدهم. من مطمئن بودم که به این دو نفر احتیاج پیدا نخواهیم کرد، اما در انتها دیدم ضروری است که کیفیت بازی تیم را بالا ببرم و به همین دلیل بود که نیانگ، بوناونتورا و مونتولیوو را به میدان فرستادم و اوضاع بعد از آن بهتر شد.

سرمربی پیشین سامپدوریا تأکید کرد: هیچ تیمی روی کاغذ برنده نمی گردد بلکه در زمین چمن بازی را می برد یا می بازد. انتظار نداشتم بازی به وقت های اضافه کشیده گردد، اما این موضوع سبب نشد دچار استرس شوم، چون مطمئن بودم که بازی را می بریم.

منبع: تسنیم

به "میهایلوویچ: مطمئن بودم که کروتونه را شکست می دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میهایلوویچ: مطمئن بودم که کروتونه را شکست می دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید