مرکز خرید اوت لت ایرپورت کجاست؟

به گزارش وبلاگ دخترانه ها، اگر از آن دسته افرادی هستید که در سفر، حوصله پاساژگردی و خریدهای مختلف ندارید و راهی استانبول هستید پیشنهاد ما به شما مرکز خرید ارزون و نسبتا کوچکی در نزدیکی فرودگاه آتاتورک استانبول است. در ادامه مطلب می توانید اطلاعات بیشتری از این مرکز خرید به دست بیاورید.

مرکز خرید اوت لت ایرپورت کجاست؟

چطور به مرکز خرید اوت لت ایرپورت برویم؟

این اوت لت در منطقه اتاکوی استانبول واقع شده است و برای رفتن به تمام محوطه های اطرف آن سرویس رفت و برگشت وجود دارد. اگر درمناطق باکیرکوی، یشیلکوی، فلوریا و آتاکوی اقامت دارید این مرکز خرید بسیار به شما نزدیک است.

چرا مرکز خرید اوت لت ایرپورت خاص است؟

یکی از جذابیت های این مرکز خرید سقف آن است که متحرک بوده و گاهی اوقات باز و گاهی اوقات بسته است. آنچه باعث محبوبیت این مرکز خرید شده، تخفیف زیاد محصولات فروشگاه های آن است که با هر بودجه ای شما را برای خرید سوغاتی کوچکی کمک می نماید.

در مرکزخرید اوت لت ایرپورت چه می بینیم؟

اوت لت ها مکانی برای فروش اجناسی با قیمت مناسب و در حراج هستند. در این اوت لت حدود 116 فروشگاه برای تهیه سوغاتی و کالاهای مورد نیازتان وجود دارد. در اوت لت ایرپورت می توانید تمامی برندهای معتبر جهانی مانند سارار و ورساچه را ببینید. در این اوت لت هم چنین علاوه بر فروشگاه های مختلف فودکورت، رستوران، مرکز تفریح برای بچه ها، سینما، آمفی تئاتر و شهر بازی یخی نیز وجود دراد

منبع: دالاهو

به "مرکز خرید اوت لت ایرپورت کجاست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرکز خرید اوت لت ایرپورت کجاست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید