رکوردگیری وزنه برداران اردونشین اواخر آذرماه انجام می گردد

به گزارش وبلاگ دخترانه ها، وزنه برداری ایران به عنوان یکی از رشته های پرافتخار المپیکی، میادین و روزهای مهمی را پیش رو دارد. یک یاز همین رویدادها، مسابقات قهرمانی آسیاست که اواخر اسفند امسال و اوایل فروردین ماه سال آینده به میزبانی تاشکند ازبکستان برگزار می گردد.

رکوردگیری وزنه برداران اردونشین اواخر آذرماه انجام می گردد

به همین دلیل کادر فنی تیم ملی چندی پیش تعدادی از وزنه برداران را به اردوی آماده سازی دعوت کرد تا این ورزشکاران بتوانند در محیطی مناسب و عاری از بحث کرونا به تمرین مشغول شوند. بدین ترتیب حسین سلطانی (81 کیلوگرم)، محمد زارعی، علی میری، صالح چراغی (89 کیلوگرم)، سهراب مرادی (96 کیلوگرم)، رسول معتمدی، سیدایوب موسوی (102 کیلوگرم)، علی هاشمی، کیا قدمی (109 کیلوگرم) و علی داودی (109+ کیلوگرم) به حضور در اردو دست به وزنه شدند تا خودشان را برای مسابقات پیش رو آماده نمایند. البته حافظ قشقایی از همان ابتدای اردو به دلیل ابتلاء به کرونا در این اردو حضور نداشت و کیانوش رستمی هم با توجه به خصوصیات و تصمیمات شخصی و همیشگی خود در اردو حاضر نشد!

به هر حال اردوی تیم ملی وزنه برداری از روز دهم آبان ماه در کمپ تیم های ملی پس از انجام تست کرونا و با شرایط قرنطینه و رعایت پروتکل های بهداشتی به مدت 40 روز شروع شد. ضمن اینکه طبق نظر کادر فنی، قرار است عملکرد ملی پوشان در هفته اول لیگ برتر وزنه برداری به منزله رکوردگیری تیم ملی برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا محاسبه گردد.

به گزارش وبلاگ دخترانه ها، پیکارهای لیگ برتر وزنه برداری سال جاری به دلیل شیوع ویروس کرونا در دو هفته برگزار خواهد شد که قرار است هفته نخست این مسابقات اواخر آذر به میزبانی اهواز و هفته دوم آن در بهمن ماه برگزار گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "رکوردگیری وزنه برداران اردونشین اواخر آذرماه انجام می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رکوردگیری وزنه برداران اردونشین اواخر آذرماه انجام می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید