بازگشت بودجه بنیاد شهید به 40 هزار میلیارد تومان

به گزارش وبلاگ دخترانه ها، سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی از برطرف مشکل اختصاص بودجه به بنیاد شهید و امور ایثارگران در سال 1401 اطلاع داد.

بازگشت بودجه بنیاد شهید به 40 هزار میلیارد تومان

به گزارش گروه سیاسی وبلاگ دخترانه ها، رحیم زارع سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به کاهش بودجه خانواده ایثارگران از 40 هزار میلیارد تومان به 20 هزار میلیارد تومان، گفت: بر اساس نشست صورت گرفته کاهش بودجه بنیاد شهید و امور ایثارگران از سه منبع رفع شد و به همان مبلغ 40 هزار میلیارد تومان بازگشت.

لازم به ذکر است پیش از این کمیسیون تلفیق بودجه سهم بنیاد شهید از فروش سهام را در سال 1401 مبلغ 40 هزار میلیارد تومان معین و تصویب نموده بود و طبق گفته اعضای کمیسیون به علت همین افزایش مبلغ فروش سهام در بودجه از 90 هزار میلیارد به 130 هزار میلیارد تومان افزایش یافت که در نسخه چاپی 21 بهمن کمیسیون تلفیق نیز همین اعداد و ارقام چاپ شد.

اما در در نسخه جدیدی که روز گذشته بدون تصویب اعضای کمیسیون تلفیق برای ارائه به صحن علنی آماده شده بود، سهم خانواده ایثار به نصف مبلغ قبلی یعنی 20 هزار میلیارد تومان کاهش یافته بود.

این کاهش در حالی رقم خورد که بودجه درخواستی بنیاد شهید برای حل مشکل جامعه ایثارگری 125 هزار میلیارد تومان بود که با اختصاص این 40 هزار میلیارد تومان از محل فروش سهام، فقط حدود یک سوم از مسائل ایثارگران قابل رسیدگی بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "بازگشت بودجه بنیاد شهید به 40 هزار میلیارد تومان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت بودجه بنیاد شهید به 40 هزار میلیارد تومان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید