اهدای 71 فقره جهیزیه به وسیله کمیته امداد منطقه یک یاسوج

به گزارش وبلاگ دخترانه ها، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج گفت: در آستانه نیمه شعبان 71 فقره جهیزیه و هدیه ازدواج به زوج های جوان تحت حمایت کمیته امداد منطقه یک یاسوج جهت آغاز زندگی مشترک اهداء شد.

اهدای 71 فقره جهیزیه به وسیله کمیته امداد منطقه یک یاسوج

جشن اهداء نمادین جهیزیه با حضور مدیرکل کمیته امداد استان و مدیرکل امور بانوان استانداری و تعدادی از زوجهای جوان تحت حمایت کمیته امداد منطقه یک یاسوج برگزار گردید.

مصیب حیدری در حاشیه این مراسم با تبریک نیمه شعبان و ولادت منجی عالم بشریت و بعلاوه تبریک عید نوروز، گفت: به برکت نظام جمهوری اسلامی کمیته امداد اقدامات بسیار مؤثری تا به امروز به نیازمندان ارائه کرد است.

وی توضیح داد: اهداء جهیزیه به منظور تحکیم بنیان خانواده و یاری به ازدواج آسان مددجویان تحت حمایت یکی از برنامه های فرهنگی این نهاد است.

حیدری بیان نمود: اعتبار و مبلغ هزینه شده در مورد تامین این تعداد جهیزیه و هدیه ازدواج بالغ بر یک میلیارد و260 میلیون تومان است.

حیدری با اشاره به اینکه اقلام جهیزیه های اهدایی شامل یخچال، تلویزیون، جاروبرقی، اجاق گاز و ماشین لباسشویی است، گفت: نوعروسان تحت حمایت این نهاد قبل از دریافت جهیزیه در دوره های آموزشی قبل از ازدواج که به وسیله این نهاد برای آشنایی بیشتر آنان برگزار می گردد شرکت می نمایند.

وی ضمن تقدیر و تشکر از همراهی خیران نیکوکار در برنامه های کمیته امداد، بیان نمود: از همه خیران نیکوکار دعوت می کنیم تا مثل همواره با مشارکت در طرح اهداء جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت برای شروع زندگی مشترک یاریگر این نهاد باشند.

وی با یاد آوری اینکه از ابتدای امسال تا به امروز 233 فقره جهیزیه و هدیه ازدواج بین زوجهای جوان تحت حمایت کمیته امداد منطقه یک یاسوج توزیع شده گفت: اعتبار خرید این اقلام به صورت عمده بالغ بر 4 میلیاردو 80 میلیون تومان است.

وی با بیان اینکه تعداد 50 زوج دیگر در این یک ماهه اخیر تشکیل پرونده و پشت نوبت دریافت جهیزیه در اداره منطقه یک یاسوج هستند اضافه کرد: کوشش بر این است که تا خاتمه فروردین ماه نسبت به اهدای جهیزیه به همه زوجهای جوان اقدام و بعلاوه چشم انتطار حمایت خیران و نیکوکاران بزرگوار جهت تامین جهیزیه برای فرستادن نوعروسان به خانه بخت هستیم.

به گزارش وبلاگ دخترانه ها،حیدری اعلام نمود: شماره کارت 6037997950026477 جهت یاری برای مشارکت در امر تهیه جهیزیه به نیکوکاران اعلام و منتطر دستان سخاوتند آنان حتی با اهداء مبالعی جزیی هستیم که یاریهای خود را اهدا نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "اهدای 71 فقره جهیزیه به وسیله کمیته امداد منطقه یک یاسوج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اهدای 71 فقره جهیزیه به وسیله کمیته امداد منطقه یک یاسوج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید