اعلام آخرین شرایط مصدومان تیم فوتبال تراکتور

به گزارش وبلاگ دخترانه ها و به نقل از سایت باشگاه تراکتور تبریز مسعود عباس زاده در مورد آخرین شرایط مصدومیت بازیکنان تیم، گفت: اکبر ایمانی که پس از بازی با پدیده دچار پارگی و هماتوم عضله دوقلوی ساق پا شده بود، باید فرایند درمان چهار الی شش هفته را طی می کرد.

اعلام آخرین شرایط مصدومان تیم فوتبال تراکتور

پزشک تیم فوتبال تراکتور اضافه کرد: بر اساس نتایج حاصل از ام آر آی کنترلی قبل بازی با مس، حجم بسیار اندکی از هماتوم به جای مانده و مشکل جدی در عضلات ساق پای بازیکن وجود ندارد. ایمانی می تواند زیر نظر مربی بدنساز تمرینات انفرادی را آغاز کند و با آغاز دور نو تمرینات، با صلاح دید کادرفنی، به تمرینات گروهی اضافه گردد. ایمانی در روزهای تعطیلی نیز به طور مستمر فیزیوتراپی نموده و شرایطش خوب است.

عباس زاده در مورد شرایط رضا دهقانی نیز شرح داد: این بازیکن که در بازی با سپاهان دچار پارگی و آسیب رباط و تاندون های مچ پا شده بود، به علت طولانی بودن فرایند درمان، اجازه جراحی ندادیم.

وی اضافه کرد: بر اساس نتایج حاصل از ام آر آی کنترلی، تمامی رباط های این بازیکن ترمیم یافته و احتیاج به جراحی ندارد. تمرینات بدنسازی دهقانی پیش از بازی با مس آغاز شده بود و پس از چند جلسه تمرین انفرادی، به تمرینات گروهی اضافه خواهد شد. دهقانی طی هفته اخیر در تبریز حضور داشته و فیزیوتراپی نموده است.

پزشک تراکتور درباره شرایط مصدومیت سعید واسعی، گفت: این بازیکن حین تمرین دچار پارگی عضله دوقلوی ساق پا شد. بر اساس نتایج حاصل از MRI خونریزی و پارگی تأیید شد و چهار تا شش هفته طول دوره درمان این بازیکن است.

وی اعلام کرد: واسعی فیزیوتراپی و تمرینات انفرادی انجام می دهد و می خواهیم در اسرع وقت مصدومیتش بهبود یافته و به تمرینات بازگردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "اعلام آخرین شرایط مصدومان تیم فوتبال تراکتور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام آخرین شرایط مصدومان تیم فوتبال تراکتور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید